Födelsedag

Idag hade vi överraskningsmiddag för pappa som fyller 50 på Torsdag.

Mamma hade bokat och lyckats hålla en weekend i Barcelona hemlig för pappa men idag va vi tvungna att ge honom de, så helt omedvetet åkte ja o köpte Tapas till middag och mamma ett spanskt Champagne utan att tänka på att dom ska ju till Spanien på Torsdag.

Fy fan va stum han såg ut när han fatta att dom skulle dit och så snart med =D Tyckte han blev överraskad när han efter mycket om o men fatta att han skulle få bo på riktiga Ishotellet i julas men nu va han helt tyst o fatta ingenting, tog säkert 30 minuter innan han fatta nåt. Först fatta han inte att dom skulle resa dit sen trodde han dom skulle dit i Juni hahahaha. Men ICKE!!! Sen fick han en fiskeresa betald med guider o allt i svenska fjällvärlden i sommar alla mostrar o morbröder mina hehehe....coolt ja vill också följa med på de =P

Och om ja hittar imorn så ska han få en present av mig med, ska köpa en radiostyrd bensindriven helikopter som han ska få bygga ihop själv som en liten hobby....han har pratat om att vela ha en så länge jag kan minnas =D Sen får dom självklart 5000kr i fickpengar som dom kan ha i Spanien =D snäll som fan e jag....ska se vad jag kan hitta till mamma, henne vet man ju aldrig med...får rådfråga Milla o dom som e kvinnor hehehe

Ne nu MÅSTE ja sova så ja orkar upp imorn o e pigg o fräsch när ja ska träffa Milla o hennes mamma o syster =D =D =D


Kul va de o se pappa lite smått rörd av presenterna =D kul o ge honom nåt han vill ha o som kostar lite för en gångs skull =D


see ya later aligater

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0