Borta bra men hemma e fan bäst (just nu iaf) ;-)

Då va man hemma då, borta bra men hemma e fan bäst!!! =D

Landa på Arlanda i värsta snö ovädret och kallt, satt där o vänta på bussen i 1½ timme typ, somna direkt på bussen till Bålsta och vänta på tåget där som jag också somna på =D
Klev av och möttes av Milla =D =D =D Tog taxi hem och laga mat åt oss, Majs med köttfärssås (hahaha) och Spaghetti =P vart hyfsat gott iaf, absolut inte min bästa köttfärssås iaf
Sen såg vi på film och somna en sväng efter de, de va skönt o mysigt. Fan va hungrig ja blev efter de och jag var tydligen inte ensam så vi gick ner o hämta en Kebabfamilje pizza och åt ungefär halva och så kom Alle som ja saknat som fan med =D kolla på Saw3 och fick spykänsla hahahaha

Nu har dom åkt hem och ja e ensam =/ men inte imorn kanske kanske ;oP hoppas inte hoppas inte ;o)

Nu ska ja strax somna om ja inte ska se om jag hittar nå kläder på nätet först


Tjenixen på er slemproppar! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0