Arlanda

Hmmmm.....vart på fel på bloggen igår så hälften kom inte ens med och nu minns ja inte vad ja hade skrivit hahahaha.




Nu sitter ja iaf på Arlanda och väntar på bussen till Bålsta och sen tåg därifrån till Örebro!!! =D
Sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt trött e ja med =/ men de e det värt om man vill slippa tåg i 16 timmar! =P
Fan va ja hatar att flyga egentligen, som tur va så va jag trött o somna nästan direkt efter frukosten....förutom en liten snorunge som satt på andra sidan av gången och fick för sig att -ja men va varför inte låta som en prutt hela vägen så ingen kan sova?! hahaha så han satt o låtsas fes hela flygresa så helt plötsligt vakna man av ett JÄÄÄÄÄÄTTE PRUUUUUUUUUUUTT!!!!! hahaha sjuk unge! =P
Och paret bakom mig har då aldrig lärt sig att hångla för de smaskades så ja trodde dom åt upp varandra!!! hahaha förutom de så gick de bra, drygt nu e de 50minuter tills bussen kommer.

Jaja snart e jag hemma o då möts man av en trevlig syn ;o)

Sen blir de softa ballonger och lite promenader och kanske kanske hämta firmabilen men de e smällar man får ta. Slipper ju jobba eller jag har redan planer idag så man kan inte boka jobb innan man ens frågat om jag har planerat nåt när ja kommer hem, ja kanske va helt död o behövde sova med. Jaja den här gång sa ja ifrån iaf att man kan inte boka in jobb utan o fråga, bara för att man åker hem betyder inte de att jag inte har ett liv och åker till jhobbet så foooort ja sätter foten i Örebro, och speciellt inte när man sovit 2 timmar på hela natten och rest 7 timmar.

Jaja vi hörs. Borta OK men hemma e fan bäst just nu!!!!!!!!!!! =D


Puss o kram Frida, Hampus och speciellt Saga!!!!!!! För jävla söt liten tjej =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0