Vad har hänt?!

Jaha då ska vi se vad som har hänt dom senaste dagarna...

Kom hem från en minst sagt hård helg i Götet, tappa bort Ola som vanligt på söndagen men som tur va hitta Milla o Hanna mig och tvinga med mig till dom så ja fick sova under tak =P Himla snällt måste ja säga =D =D =D
Träffa på Annie med!!! =D de va sjukt kul, hon e inte så tråkig o festa med iaf =P ganska smått galen om ja får säga de på ett bra sätt =P blev en massa Mintuu, Jäger o öl med henne på Victoria. Se på när Rikard kom dyngrak o välte bord o stolar och fick nästan skriva autografer ;o)

Sen bar de av hem och en massa krångel med Öbo...som vanligt. Skrev iaf kontraktet på lägenheten och skulle få nycklarna men killen som har den nu hade ju svårt för att lyfta på sitt jävla elefantarsle och lämna in dom. Så vi åkte i två dagar fram o tillbaka till Öbo och skulle hämta nycklarna som vi skulle få. Hur som helst så fick ja dom tillslut. Stal Milla från hennes vänner o familj två kvällar i rad för o få hjälp med o hitta snygga, billiga och möbler. Hon hjälptre mig o dra ner på möbelkostnaden från 25 000kr till typ 14 000kr. SÅ nu har ja möblerat typ med hjälp från Milla o bygga ihop Ikea-sakerna och sen blev de bio med henne. Dålig film måste ja säga eller dålig o dålig lite överdriven va den allt.
Sen har ju aLLE hjälpt mig o bära kartonger, skönt med hjälp så de gick fort.

Sen blev de öl med aLLE från klockan 18.00 typ o till 05.00 hahahhaa, svin kul hade vi. Sen kom iaf Fredde hem från Gran Canaria och drack med oss och nån tjej till honom, Miriam tror ja hon hette.

Haha sen orka ja inte mer så jag decka på sängen tills aLLE väckte mig o sa åt mig o sova ordentligt...snäll e han fast han ville nog bara ha plats i sängen med =P hahaha
Vakna av att han skeda mig och smekte mig på sidan och puss mig två gånger på ryggen och när ja sa åt han o vända sig om så svara han "äh sluta vara så svår" typ nåt sånt om ja minns rätt hahahahahaha
Andra gång vi vakna av Millas sms så höll han på o skita knäck och satte sig rätt upp i sängen och svamla nåt om gurka o majonäs hahahahaha knäpp e han.

Har fan inte varit bakis alls idag, fast vi tämde en hel platta öl tillsammans!!! Men de har aLLE, spytt har han med och sovit hela dagen.

Och imorn blir de en maaaaaaaaaassa mys med jäntan min!!! längtat som fan i helgen.

Snart alla hjärtansdag!!!!!! =P Då ska vi hitta på nå mysigt, har liiiiite planerat så får vi se om de blir uppskattat. Hoppas de iaf =D
Va inte orolig, jag har inte så mycket pengar så de blir inget som kostar pengar, inte så mycket iaf =P

ne nu e de snart dags o sova eller slå på en film till. Har sett film hela kvällen typ.


Tja!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

mysigt du o Alle verka ha då :P

2008-02-11 @ 12:36:18
Postat av: Anonym

haha jag är helt övertygad om att dom har ett hemligt förhållande.

2008-02-12 @ 16:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0