Softa ballonger

Igår va det softa ballongers stora dag =D
Packa up i stort sett allt i lägenheten och städa lite grann. Sen titta aLLE in och snacka lite goja tills Milla kom o gjorde oss sällskap. De blev pizza och film, först 30 Days Of Night och sen Harold & Kumar Goes To White Castle =D

Jag lyckades fan se 2 (!!!!!!) hela avsnitt av Law and Order med, trots de otroligt läskiga ljudet. Får fan kalla kårar av de men de gick bra när ja visste att jag inte va ensam =P

Idag har de blivit lugnt än så länge, lite Entourage och frukost. Ska snart ner på stan o ta en snickerskaffe och cigg i solen.

Så nu ska jag dra iväg.

just ja snart alla hjärtansdag! =D
Blir riktigt nice, laga lite god mat o så...hahaha resten kan jag ju inte skriva för de finns en nyfiken människa som läser min blogg =P =P  =P
men du får se imorn och hoppas du blir nöjd o glad bara ;o)


puss på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0