Jaha nu då?!

Vad ska man hitta på o skriva idag då? (halvt tvingad till o skriva =P)
Ne då! ;o)

Syrran har varit här i helgen med Hampus o Saga. Himlans kul måste ja erkänna med ett stort jävla leende. Saga har ju vuxit en massa sen sist och börjat få ut ljud ur den pyttelilla munnen hon har =D
Så jävla söt unge ju!!!

Hampus o jag har väl druckit öl näääästan varje dag och kollat på en massa fotboll...och vet ni vad?!?! tror ni inte man har en underbar flickvän som har pinat sig igenom två matcher på två dagar med mig =D =D =D =D Glad blir man då, Men du kan va lugn...ska inte tvinga med dig varje gång ;oP

I dag har ja vaknat upp med Milla TVÅ gånger hehe första gången gick upp för o gå till optikern och kom sen o la sig igen efter de...så det så, så ni inte tror nåt annat ;oP
Sen har ja lagat lunch åt henne som blev både salt o stark =P hehe ops! ;o)
Sen gjorde hon snille draget att dra med mig o träna medans dom simma, tur hon gjorde de annars hade jag aldrig kommit iväg själv o gjort de, hade nog blivit för lat för de men nu ska de bli andra bullar med det där o träna, fan Beach2008 närmar sig med stormsteg (eller va de heter) och då måste man ju ha en kropp som man vågar gå ut med utan tröja hahahaha de ser ju så jävla mysko ut om ja badar med tshirt ;oP


Ihelgen blir de softa ballonger med en massa film, mys och förhoppningsvis gott att äta o snaska på =D
På lördag ska ja leka med min mamma medans Milla jobbar, vi ska fixa till mitt CV så ja kan börja söka lite nya jobb. Har du fan inte en blekaste aning om hur man söker jobb ju. Eller vad man pratar om på intervjuver. Har ju ALDRIG i hela mitt liv behövt söka jobb och jag är 27 år (i år ja). Alla mina jobb här i livet har ju kommit till MIG utan att ja behövt göra nåt. Hmmmm undra om ja minns alla....Samla kundvagnar på Kvantum i Kumla under högstadiet, Blev utbildad Spinning Instruktör under högstadiet o gymnasiet och jobba med de några år, Fick jobb på JuvelBagarn (som de hette då) under gymnasiet. Sen blev de lumpen och efter de bestämde sig pappa för att öppna en Filialbutik i Nora som jag tog hand om själv. Sen tog jag helt plötsligt över hela företaget...eller ja tog över o tog över, han har ju lite svårt för att slita sig från firman kontrollfreak som han e. Så han styr o driver de ju nästan fortfarande. Men ska man få han o sluta måste ja lägga ner och hitta ett nytt jobb så han kan ta de lugnt snart. Både han o jag e rätt slitna av att jobba där, han kan knappt gå av all värk i kroppen och jag har fått lägga fotbollen och all träning åtsidan för allt jobbande sent på kvällen. Så nu e ryggen paj igen har jag känt dom senaste månaderna (INTE BRA!!!!) och vikten har ju inte direkt sjunkit av att inte träna ;oP
Men nu ska de fan bli ändring på de, hoppas ja slipper söka jobb så att dom kommer till mig som vanligt =P
Jo apropå helgen igen =P
Efter att mamma o ja gjort de så ska vi åka o titta på gardiner som hon ska hjälpa mig med grym som hon e. Va länge sen ja lekte med bara mamma.

Sen blir de som sagt softa ballonger och mjuka bananer i soffan med film o Milla (hoppas ja!!!!)


Fy fan, dra ballen i gruset och nopra mitt stjärtskägg vilken otroligt underbar tjej ja lyckas charma till mig, hoppas ja att jag gjort...charma till mig alltså =P
Vi har så sjukt kul ihop, ser på film o myser...brottas och slåss tills vi får blåmärken på kroppen och ömma muskler. Festar och leker med våra vänner.

Ne nu ska ja mata henne med mera chips medans hon spelar Guitar Hero3 (grym börjar hon bli men vågar fortfarande inte öka svårighetsgraden =P ) MOOOAHAHAHAHAHAHAHAHAHA



Simma lugnt!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: tobias

hej! jag undrar hur JuvelBagarn loggan såg ut om du minns.. har en keps som jag hittade i ett rörråd i skolan för jäävligt längesen som det står just JuvelBagarn på..

2008-05-07 @ 23:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0