trött...

ingen sömn idag heller =/

Kommer va helt död imorn på jobbet, o ja som tänkte försöka mig på o spela innebandy imorn med.
Kommer va som en zombie imorn kväll.

Sitter o googlar sjuka saker nu, börja med travet o kolla lite, så hitta ja en av mina favorithästar...Colombian Necktie haha sjukt namn på en häst.
För er som inte vet vad en Colombian necktie e så är de när man skär av halsen på nån och sen drar ut tungen genom hålet så den hänger som en slips =P Helt sjukt!!!
Och då va ja ju bara tvungen o googla allas våran favorit doktor....eller inte!!!!

Dr Josef Mengele

Han va ju helt psyk!!!! Inte frisk nånstans.
Han t ex. provade och ändra ögonfärg på barn genom att spruta in bläck i ögonen med en spruta!
Han hade människor i koncentrationsläger som försökskaniner till olika saker. Han ska tydligen ha provat att sy ihop två människor för o se om dom kunde växa ihop till siamesiska tvillingar?!?! Smart kille?! Ne inte direkt!!!
Han prova att kastrera killar utan bedövning...ne blir mest förbannad på hur han fick hålla på. Som tur e så e han död iaf!!!

Hahahahaha sen wikipediade ja mitt eget namn och hitta visst en religion med mitt namn, passande eller vad?! Hur många av er har en religion döpt efter er?! =P Jaja jag veet, skoja bara. Den e inte döpt efter mig! =P

http://sv.wikipedia.org/wiki/Yazdanism

De här e min natt, vad gör du?!

Peace Out!


*M.I.A.* =/

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha de e bra david :)

2008-12-08 @ 09:01:59
URL: http://modelain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0