muuuums...

Igår blev de en städ, disk o tvättdag! Sjukt duktig va ja,...bllev hur fint som helst. Sen åkte ja till Rosta för o gå på middag med mor o far, blev en rätt dyr middag...1500kr på 3 personer =/ hyfsat dyrt men de va riktigt riktigt gott!!!!

Sen blev de hemfärd efter en liten åktur med bilen o smälte maten haha hade inge o göra så ja åkte bara runt runt men så ringde Johan o ville leka =D =D
Så vi lekte o lekte haha, lekte även med Kim o dom en sväng, drev med folk o va sjukligt dryga =P

Idag va ja med mamma på stan o handla lite, eller hon handla. Ja glömde kolla upp mitt innan ja gick så jag kunde inte köpa grejerna till min nya mössa som ja ska göra =D

Och nu sitter ja här o väntar på Johan sen vet jag inte alls, e inte på humör egentligen men de hade varit skoj o åka till Fjugesta men ingen som kan köra =/


Ne fotboll nu o en Whiskey så får vi se

Peace Out!



*M.I.A.* hmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0