Måndags tristess...

Vart en lite väl lång sovmorgon imorse, men drömmen va ju som sagt hyfsat galen =P

Väl uppe o ätit och duschat så drog ja iväg till Marieberg eftersom ingen annan hade lust o hänga med för o inhandla dom sista julklapparna, och ett par nya långkalsonger eftersom ja råkat krypa mina i tvätten...AV MISSTAG!!! ja dom i fel maskin =P
Sen hem till Henke, skulle dit med hans nya tv men ja glömde kortet till jobbet så ja kom inte in, blev till o titta på medans dom gjorde sig iordning o drack öl...blev några cigg innan vi drog iväg o gled lite bil. Lämna dom hos Emily o Kim, tänkte plocka en bio ikväll men de va fan inte en enda människa som svara o dom som svara kunde inte...hyfsat mobbad, får nog ta o leta mig nya vänner som vill hitta på nåt annat än att bara supa o dricka hela tiden =/ haha
Så de blev hem, poppa popcorn o dricka cola....får ta o plöja mig igenom nån serie, Fringe har ja ju sett att avsnitt på nu o HIMYM också, jaja jag har ju några filmer annars, kommer nog ändå att somna mitt i.

Imorn blir de tvätta, sen en sväng på stan med Alle. Ta en snickerskaffe o följa honom o fixa hans grejer. Sen hem och göra sig fin, ska på middag med mor o far på nya restaurangen i Rosta, riktigt fråscht o fint ser de ut o vara. Sen vette fan, blir nog hem o se en film igen eller nåt för dom flesta ska väl på krogen imorn utom jag =P hahahahahaha inte för att ja inte får följa med men e såååååååååå jävla less på samma folk hela tiden!!!!



Ne nu ska ja fortsätta se på tv en stund eller nåt...


Peace Out!



*M.I.A.* Trist att blir så här =/

Kommentarer
Postat av: Maniak

Lite filmtips med nostalgi i: "XxX" filmerna, dom är tunga. "The long kiss goodnight", för skön också. Sen får vi inte glömma "SWAT" och "The 51st state". De bästa är att Samuel L Jackson är med i alla också. Vill du se lite nyare "perfomance" av mister Sam, så ska du absolut se "The Cleaner". En utav dom bättre filmerna jag sett !

2008-12-04 @ 23:41:10
URL: http://maniaks.blogg.se/
Postat av: Frida

BRA! att du kommit underfund med att folk är tråkiga när dom bara ska ut o supa varje *elg...:) bio tyckte ja va ett bra förslag, tråkigt att du inte fick med någon...

2008-12-05 @ 19:08:13
URL: http://fridayazdany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0