Lördag...

Satt mest hemma o tog de lugnt, sen blev de lite småtrist så ja drog till Fredde o grabbarna där. Va inte speciellt kul men soft va de, lira ölspelet med våra egna regler =P
Satt själva där medans Fredde va på Pasta, hade ingen större lust o gå dit...brukar inte va så kul där längre. Men men va kvar hos Fredde o sen drog vi iväg, vart ju lite sent så de va väl dags. Prata med Ola hur länge som helst i telefon. Planera en del för nästa år så får vi se hur de blir med dom planerna.
Jaja vi drog hem till mig iaf o snacka en massa o diskutera hejvilt. De va lustigt....har blivit en massa diskuterande på sistone. Snacka en massa med min granne som va med....Ska väl upp till grannen sen om ja orkar o ta en kaffe.


Vart lite sent så nu e ja helt slut. Ska lägga mig i badet o äta lite tror ja...sen får ja se vad ja orkar. Blir nog o gå till mamma som bakat lussebullar o skinka....om ja orkar röra på mig =P

Annars blir de film o sånt hos mig....nån som vill göra mig sällskap?

Peace Out!



*M.I.A.*still quiet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0