Ja orkar inte mer...

Fan de här funkar inte!!!
Nu har ja legat i sängen i några timmar och försökt sova men de händer inge....min hjärna går i 1287341347140 miljoner varv i sekunden. De e så mycke som snurrar runt där uppe just nu så ja pallar inte med, men vad ska ja göra. En vacker dag e dom förhoppningsvis borta.
Saken blir inte bättre när ja har ont i axeln när ja ligger på den och jag kan inte ta min medicin heller för då kommer ja inte upp imorn före 16.00 som vanligt och kommer bli sängliggandes hela dagen fram tills ja ska sova igen. Ja har varken nån aptit eller törst och när ja väl e hungrig så blir ja mätt o ångerfull när ja ätit för ja inte alls va så hungrig som ja va två sekunder tidigare. Jävla fitt-tabletter. Ja borde ta en nu så ja får sova men måste som sagt upp tidigt imorn så ja hinner tvätta, städa och sen gå på stan innan middagen med päronen.
Ja ja jag får fortsätta se på första säsongen av 24 för de har ja redan sett så kanske ja somnar till slut, ja provar soffan den här gången =P sovit i sängen en gång dom senaste dagarna.


Peace Out!

*M.I.A.* de känns så långt bort nu o längre och längre känns de för varje dag =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0