Inte speciellt kul...

Va på svinbra humör men de dog ju ganska snabbt tyvärr av nån anledning!

Blev hem gång o Mario Cart ett tag tills ja somna på soffan för att sen släpa mig själv till säng o fortsätta dö där.
Blev hyfsat tidig uppgång ur sängen imorse, mest för ja såg fel på klockan så då va de lika bra o vara vaken =P
Fixa lite hos päronen o städa bilen idag, skulle till Gardell o kolla på film men oväntat att han valde o supa istället, då va de bara o leta upp nån o gå på bio med...lyckades ja?! NEJ så klart inte, dom flesta väljer o supa som vanligt, så man kan ju inte göra nåt normalt. Dom har ja nu börjat ge upp o fråga...orkar inte bry mig mer. DOm som inte söp, dom va för slitna för dom hade supit så mycke dom sista dagarna, ni hör ju vilka underhållande vänner man har och va de e variation på aktiviteterna =P
Och så finns de dom som faktiskt jobbade ikväll och dom som inte svara alls eller bara säger nej, tror ja nästan gick igenom hela telefonboken och msn, iaf dom ja visste kanske kunde säga ja eller dom närmsta. Men men....

Nu orkar ja inte ta tag i saker o ting. Dom flesta klagar, gnäller och säger hela tiden att dom vill hitta på saker. Ja kommer gång på gång med förslag men de e ingen som vill göra de. För de ska alltid supas i första hand eller vara bakis hemma. Eller så hör man inte av dom alls och när man väl höra sig till dom så e de andra planer som gäller....så nu orkar ja inte bry mig mer, dags o röra mig vidare märker ja. De e för enformigt o tråkigt. Ja försöker iaf....men man inte bara ge o ge utan att aldrig få nåt tillbaka.
Så nu skiter ja i de.

Vill ni nåt får ni höra av er....för ja ger upp nu

Hej då!



Bitter?! Ja jag e jävligt bitter och jääääävligt besviken på dom flesta och jag skiter i vad ni tycker! Jag har försöker iaf så mig kan ni inte skylla på att de inte händer nånting.


Dags för sängen nu o jobba imorn.

Innebandy imorn kväll med...så jävla kul o kunna lira igen efter min trasiga axel. Märker direkt när jag inte får aktivera mig och träna tex. Blir helt slö o depp I kroppen.

Innan de blir de till o packa, städa, och tvätta om ja får tvätt-tid!
Åker ju direkt efter jobbet på tisdag.

Fan börja bli snuvig med =/ lagom till jul, kul! =P


Peace Out!


Snart e de pubrunda i Europa med grabbarna, ska bli så jäääävla kul =P


*M.I.A.* Tråkigt att de blivit så här...inte mitt val iaf =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0