He shoot! HE SCOOOORES!!!!!

Igår blev de rätt soft, spela poker o drack whiskey o rökte vattenpipa med några från jobbet o en kompis till. Vart lite oseriöst efter ett tag så först gav Payman upp o gick all-in typ. Sen va de jag som ledsna o gick all-in med 10-9 hjärter mot 10-10 =P haha den andra killen vann så klart. Men de va rätt kul o soft  o göra nåt annat för en gångs skull =D

Sen blev rätt sent så de va bara o hoppa i säng för ja hade ju innebandymatch idag. Så gick upp vid 11.00 idag, riktigt skönt!

Matchen då?!

Den va tuff, grinig och en massa smällar, precis som ja gillar de =D

Ledde med 2-0 ett bra tag, tills sista perioden då dom fick in en reducering. Sen va de kaos med gruff o felspel så dom kom ikapp till 3-3. Då blev de helt plötsligt väldigt öppet och väldigt hårt spel, efterslängningar o bråk, glasögon som sprack så de börja blöda i ögat på Anders.

Sen äntligen kom vi igång igen med spelet o vi hade en liten press. Ställde mig framför mål o gruffades med backarna där ja spelar som bäst typ. Skott kom, tog på backen o landa framför min klubba, drog på ett skott o MÅÅÅÅL!!! Avgjorde med minuten kvar av matchen! =D


"Thirty seconds. We went like this, he went like that. I said to Hollywood, "Where'd he go?" Hollywood says, "Where'd who go?" "

hahaha ungefär så va de =P (vilken film?!)



Ne nu e de duschen som gäller, sen blir de stan med mor min.

Ikväll då? nån som har förslag till en fattiglapp?!?!?!

Hör av er iaf...nån åtminstone =P


Peace Out!



*M.I.A.* bortglömd?!


Kommentarer
Postat av: Linda

TOP GUN :P

2008-12-20 @ 15:18:49
URL: http://liinndas.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha klart ! det är ju en klassiker :P

Det är ioförsig min pappas fel att jag fått se den så många gånger ;D

2008-12-20 @ 18:56:08
URL: http://liinndas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0