försov mig...

Ja jag vet att jag borde vara på jobbet nu, men försov mig o väntar på att kaffet ska bli klart så jag kan fylla min termos! =D

Sov riktigt bra i natt fr ovanlighetens skull!

Fredag idag o helgen börjar om några timmar. Hoppas den blir som planerat. Ikväll blir de väntan hemma med god mat, chips o cola tills Johan kommer hem sen ska vi nog till Uni o festa lite. E egentligen inte alls taggad o eller på humör men de komme rnog ändras...e nog bara trött =P
Och imorn blir de en lite roadtrip till Västerås en kortis. Sen hem för att åka pulka hela dagen =D längtat efter de sen förra snön som kom o den va ju inte långvarig. Så de skulle inte förvåna mig om snön försvann i natt =P
På kvällen har jag ingen aning om vad som händer. Hoppas de blir nå kul, vill som vanligt hitta på nåt annat än att leka hemma hos mig eller dom vanliga. Vi får se vad man får för erbjudanden.

Fick mig min andra feta smäll på käften igår kändes de som. Sist va de om min lägenhet typ. Hade en givande diskution, skönt o ha de utrett o så...så nu kan de bara bli bättre. Dags o hitta tillbaka till mig själv igen..vet själv att ja vart lite vilse på sistone =/ Och jag vet varför tror ja med. Men LOVAR o bättra mig o komma tilbaka nu!

Ne nu e kaffet klart.


Peace Out!

*M.I.A.* Snart jul, e inte speciellt taggad...gillar julen mindre o mindre nu. Bara en massa sittandes o väntandes och inget o se på tv förutom dåliga filmer =P Får se vart ja tillbringar min jul, hemma i lägenheten eller i snöiga Luleå =/

Kommentarer
Postat av: Frida

Du SKA hit!!!!

Skiter i ur du tar dig em men du SKA hit, det är bara att fatta!

O julen ska bara bli bättre o bättre, Saga blir ju större o större, o då blir det mindre väntande o mera lek :) vara ute i snön o åka pulka o greja...

puss!

2008-12-12 @ 16:07:55
URL: http://fridayazdany.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha tack! det är en låt, men även min åsikt :)

2008-12-12 @ 19:31:52
URL: http://liinndas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0