Bullet For My Valentine, Problemlösning och konstiga drömmar...

Konserten va riktigt bra, dock lite för lite av mina favorit låtar men de va fan bra. Ena förbandet va ritkigt bra med Lacuna Coil!!!!!! Skönt tunga, o fräsch sångare va de med, de e coolt o låter bra när de e tjejer som e sångare i rockband.
Hyfsat med folk o hyfsat varmt. Sluta med att vi stod på parkeringen o slogs hahaha. Ja o Milla, hon fick sig några lavetter för o tagga upp henne ahaha o jag fick ett rejält njurslag när ja inte va beredd o vänd med ryggen emot haha, vi skulle bara slåss när hon ville o va beredd =P
Sen blev de hemfärd och sömn för dom som inte behövde köra =/ hyfsat snöigt o halt va de med de gick bra, ja sitter ju här nu =P



Fan ja kommer inte på någon annan lösning på problemet...
Ja har vänt o vridit, och hur jag än gör så hittar jag inget annat alternativ. Vet bara inte hur o när ja ska kläcka ur min idé för jag vet hur de kommer o låta. De kommer bli sura miner och jag vet att jag inte kan lösa de. De finns inte mirakel.

Fan va ja hatar att behöva göra så här, men ja måste! Om inte det helt plötsligt kommer ett mirakel o löser de men de har ju itne funnits mirakel hittills i mitt liv så varför nu?!

Jaja måste bara fundera ett tag till om jag kan lösa de på nåååååt sätt =(



Hahaha nu över till nåt helt annat o roligare!!!

Hade sjukaste drömmen i natt eller de va väl nog egentligen imorse. Va tvungen o skriva ner lite så ja inte skulle glömma bort de, den va både rolig o lite smått obehaglig när jag väl vakna.

Drömde att ja va i en djungel med Stampe, Alle, Johan och nån mer, tror de va Jonny men e inte helt säker =P
Vi svingade oss i lianerna och passera en linbana, Vi va på väg till nå kalas av nåt slag när vi väl kommer dit och vi beger oss in i köket för att ta oss var sitt glas, men slutar med att elefanterna som följde efter oss när vi svingande oss som Tarzan hade kommit in i huset vi va i. VI sitter i köket och lirar Monopol blandat med Fia-med-knuff och helt plötsligt så kommer två elefanter inte, ganska stort kök jag vet...de va inrett i så där gammal stil med beigefärgade luckor som va lutande om de e nån som fattar. Golvet håller självklart inte och bara så där så förvandlas golvet till en låda som åker in o ut under oss, ena elefanten ramlar ner i lådan och längst ner så e de helt svart o han försvinner, en STOOOOOR elefant, bara så där. Den andra elefanter hugger tag med sin snabel i köksluckan och de gör vi andra med hyfsat fort inser vi att hyllan kommer ju inte att hålla för elefanten. Så Alle, Johan o Jonny tar sin glas o öl o hoppar ner i svarta hålet. Ja o Stampe vänder oss om o ser dom försvinna i hålet, kollar på varandra o ser hur luckan hålle rpå att ramla ner från väggen. Elefanten tappar greppet o försöker hänga kvar i mitt ben men ja lyckas skaka av honom som på Gladiatorerna haha.
Sen hoppar vi ner på lådkanten och nu e vi små som Nils Karlsson Pyssling. Vi ropar efter dom andra för o se om dom e OK, dom säger bara att de e hur lugnt o soft som helst de finns inget osm gör ont, vi tar oss varsin öl o hoppar ner i hålet. Helt kolsvart o mjukt va de.

Sen vakna jag!!! Hahahaha

Och nu kommer vi över till de läskiga, ja vakna i soffan med huvudet mellan dynorna. Och trodde på allvar att allt ja levt hitills va en dröm. Ni vet på filmer hur folk vaknar och dom inser att allt dom gjort o så har varit i en dröm och dom går runt omkring och frågar vänner o kollar runt på stan om allt e som vanligt eller om dom drömt. De hände mig, ja va tvungen och gå runt i lägenheten för o se om jag verkligen va i min lägenhet eller om ja somnat i nåns lägenhet och sen drömt att jag alltid bott här och allt som hänt i min lägenhet =P Men insåg rätt fort att de va MIN lägenhet, sen va ja tvungen o kolla om jag fortfarande hette David, så ja öppna dörren och kolla brevlådan =P De stämde också men ja fick fortfarande inte bort känslan att ja drömt allt. SÅ ja kolla ut mot stan, kolla till o med MITT konto. Så ja hoppas de inte hänt nånting som ja drömt och inte hänt som jag råkar nämna eller nåt sånt hahaha elle rhur ja ska säga så blir ja fan riktigt rädd =P Sitter fortfarande med den där obehagliga känslan i kroppen.



Peace Out!


*M.I.A.* jobbigt läge....vet inte hur ja ska göra eller hur de kommer bli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0