Värme, strand + Säsongsjobb = David <3 hehe

Dagen börja så jävla dåligt och sluta sent men väl hemma så kolla ja nätet för o se om ja hade några vänner men icke =P
Däremot fick ja ett svar på ett jobb jag sökt igår kväll, ganska snabba ryck måste ja säga. Dom gilla kanske mitt cv så bra eller så va de väl ingen som sökte =P hahaha men de skiter ja i.

Jag tror ja har fått ett återfall!

Sökte jobb som säsongsjobbare i Thailand på en nattklubb vid stranden. Som PR  =D hahaha precis de ja gjort i Grekland =P Sälja biljetter till fester, mingla på andra klubbar o promota sin egen och dela ut flyers...hahaha allt de där e ja ju som klippt o skuren för efter mina år i greklandet. Så ja ska ringa Manager imorn. Dom ville att jag skulle komma ner i november-december o stanna till mars, men ja funderar på o kolla om man kan börja i September o ta ledigt över jul och sen ner igen i till mars typ. Tjäna minst 11 000kr (svenska ja!!) i månaden, 50% på mat o dryck på klubben. Inte helt fel, dom hjälper till o fixar visum o boende. Så varför inte?!?!?! Nån som vill med, dom behöver 13 pers till!!! =D =D =D =D

Om inte, nån som vill hyra min lägenhet, möblerad o klar så länge?! hahaha nån ja litar på förstås ;oP


Ne nu har ja sprungit klart så de e dags o laga lunchlåda tills imorn och sen lägga sig i badet o softa lite...sen e de dags o sova. Vill inte jobba här mer =P


Hörs senare eller kanske imorn =P



Peace Out!!!!



*M.I.A.* Vet varken ut eller in =P

Kommentarer
Postat av: Frida

riktigt kul för dig! är avundsjuk... samtidigt som jag tycker det känns lite jobbigt o bror såå långt bort, även om vi inte träffas så mycket nu heller... Saknar ju att kunna träffa dig när jag vill!

2008-08-12 @ 23:46:52
URL: http://fridayazdany.blogg.se/
Postat av: Annie

JAG vill följa meeeed!!!

2008-08-14 @ 19:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0