Varför ska allt va så krångligt, varför inte bara rakt o ärligt?! =/

"I wanna love you, but I better not touch
I wanna hold you, but my senses tell me to stop
I wanna kiss you, but I want it too much
I wanna taste you but your lips are venomous poison
You're poison running through my veins
You're poison, and I don't wanna break these chains


I hear you calling and it's needles and pins
I wanna hurt you just to hear you screaming my name
Don't wanna touch you, but you're under my skin
I wanna kiss you but your lips are venomous poison
You're poison running through my veins
You're poison, I don't wanna break these chains"






Jag förstår helt vad du menar!!
Jag fattar inte heller varför det ska vara så jävla krångligt, men man "vågar" inte vara rak o ärlig. Alla e vi rädda för de svaret vi inte vill höra. Men egentligen blir allting mycket bättre fortare om man får höra det och ibland om inte oftast så får man höra det man vill höra: Nackdelen att inte ens de ska man ta förgivet. Förr eller senare så försvinner de man en gång förlitat sig på, kanske inte i allas fall men för de mesta skulle ja tro. Negativ?! Nja hyfsat va, har aldrig inte riktigt trott på de där. Man blir bara besviken i slut ändan. Lova mig själv precis som du att inte dra upp de igen och "blotta" mig men de gjorde jag. Och de gick väl så där =/ Så jag vet precis hur du menar, vart du e o hur de känns. Jag har inte så många goda råd kvar o ge dig men ja finns ju alltid här iaf om du vill ha de små o få råden jag har. Bara så du vet =P






Fan va skönt de e o sluta i tid om inte tidigare. Man hinner ju med en massa då ju!!! =P hahahaha
Nu ska ja strax fortsätta städa o diska, sen ner o boka tvätten. Till Clas Ohlsson o köpa en fläkt till sovrummet, kanske förbi päronen o handla med mamma och hämta lite stuff till mitt hem ja måste fixa, sen blir de snabb o hård träning och lite trapp-löpning om ja hinner. Sen ska ja bara ta de lugnt, laga lunchlåda till imorn.
Så e de nån som vill se film eller bara softa, kanske ta en cigg (som ja nästan lyckats sluta med nu =P) o bara shibba lite så hör av er!!!! Nu har mitt nr o vet vart ja bor =D


Så nu e de dags o städa så ja hinner med allt idag.

Hörs senare förmodligen, kanske eller vi får se =P



Peace Out!





*M.I.A.* Ibland e de fan inte rättvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0