Snart jävlar e de helg!!!!!!!!!!!!!!!!!! =D

Fy fan, vart ett 14timmars pass idag =/
Va så långt inne i Värmländska skogarna att ja fick in fler Norska radiokanaler än svenska i bilen =P De e fan illa, va närmare Oslo än va ja va Örebro typ....men men de e ju pengar o de har gått ganska bra faktiskt. Han e rätt soft o jobba med, den där nya killen. Men han pratar ju så förjävligt, o speciellt på morgonen...då e inte ens ja speciellt pratglad, skulle kunna slå ihjäl han ju hahahha
SÅ inte blev de nån träning idag heller, fattar inte. Varje gång ja planerat o träna så blir de övertid på jobbet så ja hinner inte.
Men idag fick ja iaf hem mina små fiskar...eller små o små, dom har ju blivit riktigt stora. Enda problemet att den där jävla vita Bettan har ju käkat upp nästan alla andra trots att dom får mat minst en gång om dagen. SÅ ja måste köpa nya och lite nya växter. Men de får bli när jag har mer än 10kr på kontot.

Måste fixa mer pengar till helgen för på fredag kommer Ulf hit!!!!!!!!!!!!! Fy fan...Mr Mustbryggaren, grundaren, presidenten!!! Då blir de sjukt drag. Den killen vet hur man festar, han e som jag va förr när ja hade pengar =P krogrunda o kortet i baren hör alltid till när vi går ut, kommer hem dagen efter o ser kontoutdraget: Krogen=2000-3000kr =P hahahaha fan va kul vi har de iaf, helrör hit o shotsbrickor dit....och de e inga mesiga Baja Päron där inte, de e ju äckligare shots desto bättre, Whiskey/Sambuca(RocknRoll), Fernet/Tequila, Jäger/Gammeldansk osv. osv.
Fan måste nog ta o förbereda mig mentalt på helgen känner ja =P hahahaha

Iaf så kommer han hit på fredag för han o hans Paintball-lag ska köra en turnering här i Örebro på lördagen så han o en till ska sova hos mig i helgen, resten av laget får tälta =P hahaha
Så de blir toklugnt på Fredag, men känner ja han rätt så blir de nog några öl iaf =P men lördag blri de nog fest iaf Moahahahahahahahahahahaha.....tror ingen här har sett mig festa som ja gör med mina gamla polare från Kos o lumpen =P eller jo Alle vet vad ja talar om =P hahahaha...Och de lär ni inte få se mig heller för ingen av er ska med =P ingen av er får se den gamla David...hahahah eller jo kanske, vi får se, beror på vem ni e och vad vi gör. Har ni tur så får ni följa med.


Hade ju en massa o skriva egentligen men nu kommer ja inte på nå mer ju =/

Jag vill inte höra de, jag borde få höra de, jag vet de redan, Men vägrar o lyssna på de!

"its gonna hurt when it heals too,
It'll all get better in time,
Even though i really love you im gonna smile cause i deserve to"


Du säger alltid så kloka saker och jag vill egenltigen inte att du säger dom men samtidigt e de nyttigt och uppskattat för ja vet att du menar väl o vill mitt bästa.




Peace Out!!!!





*M.I.A.* Jag vet ingenting längre =/

Kommentarer
Postat av: Anonym

me <3 dig

2008-08-07 @ 00:41:24
URL: http://tooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0