Trött, seg o sugen på att göra nåt

Vet inte riktigt vad ja e sugen på =/

Ja e så sjukt trött idag men samtidigt vill jahitta på nåt. Skulle spela tvspel med Medde men ja får inte igång nätet till Xboxet =/ så de blidde inge med de
De e ju fan ingen som vill göra nåt och dom som gör nåt hör inte av sig....kan ju fan inte bjuda in mig själv heller =/ eller?! =P hahaha ne de kan man inte, hade man varit bjuden så hade dom sagt de. Alla andra jobbar eller bara sitter hemma o orkar inte göra nåt, roliga vänner =P jaja får väl roa mig med nåt då.

Har precis lagat middag o lunchlåda. Himla gott blev de fast ja bara hällde i en massa saker i marinaden =P Så nu lutar de åt att de blir badkaret och en film....ska ja se Arkiv X, Läderlappen eller Wanted?!?!?! Hmmm svår fråga, blir nog alla tre, kan ju fortsätta i sängen sen....annars kommer ja nog se ut som ett russin =P

"vet inte om ja ska skratta eller gråta"


ne fan va bitter ja e idag.....de e de här jävla humörsvängningarna ja inte blir av med!!!! har haft dom länge nu....fast nu e de nog för ja har börjat träna hårt, äta lite o nyttigt och slutat röka o snusa helt, har bara tagit en cigg sen i lördags =/ klart man blir lite grinig för minsta lilla. Så ge fan i o reta upp mig, hjälp mig o underhåll mig annars e de risk för att du åker på stryk =P


Ne nu ska ja lira lite!


Peace Out!



*M.I.A.* Ja börjar fatta nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0