sömngång o snygga killar =P

Fan va skänt, dagen börja fittigt. SLuta med att vi skällde ut chefen som i sin tur skällde ut leverantören som i sin tur ringde o bad om ursäkt ahahahahahahhaha =P
Men sen flöt allt på så vi kunde till o med sluta tidigt idag! Hur skönt som helst, så nu har ja lagat mat, tvättat hälften av allt o ska precis börja dammsuga o torka golvet en snabbis bara sen e de fan rent här typ.

Med risk för att låta gayig men de va fan en snygg kille som kom med leveransen idag, såg ut som en blandning av Colin Ferell (eller hur de stavas) och Brad Pitt....fast kanske inte lika vältränad men men. Haahahahahaha låter fel o säga att de kom en snygg kille till jobbet men han såg fan bra ut, och han va ju typ 35 med så de bådar gott för mig att man fortfarande kan va snygg i den ålder =P

Hahaha ne nu e de slut på gaymoments! =P



Hahahaha härom natten drömde jag att jag fick sms från en kompis som va på genomresa o ville sova över här mitt i natten, de läskiga va att jag vakna upp vid min ytterdörr!!!! Undrar om ja gör de ofta?! Om ni ser en kille som verkar helt lost i bara boxer så hjälp mig gärna hem e ni snälla =P hahahaha



Nu kallar tvätten igen :/



Peace Out!



*M.I.A.* Va kallar vi oss nu egentligen?!?!?! =/

Kommentarer
Postat av: Frida

hahaha.. ja du har väl alltid varit en sömngångare och kommer nog alltid att vara... Det finns såna här "info-armband" för barn, du kanske ska köpa ett sånt o ha på natten, så folk vet vart dom ska ta dig när dom hittar dig ute i bara boxer på natten :)

2008-08-15 @ 19:17:04
URL: http://fridayazdany.blogg.se/
Postat av: LowLow

Hur känns det att äntligen komma ut ur garderoben David? Jag har väntat på det.. haha :D

2008-08-16 @ 23:57:22
URL: http://lougra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0