Paintball o getingar

Va på Paintball-turnering idag, steg upp frivilligt 06.00 en lördag!!! Grym e ja, va med dom när dom skuille köra sin turnering i Paintball. Gick inge bra för dom, pinsamt =P fick stryk mot ett rosaklätt hel-tjejlag =P hahahahha

Sjukt kul va de, hahahah verka de som =P


När ja på eftermiddagen skulle ta en klunk på min öl som ja hade i handen, nice va de bortsätt frå¨n att de kändes dom de va nå skräp i ölen...de va liksom nånting i munnen som inte va öl utav en pappersig sak....men ja färsäkte svälja lite öl o fåbg upp den med tungan som man brukar göra med skräp man får i munnen o sånt o spotta ut sen. Fast i mitt fall så va de så att de lilla skräpet börja röra sig o surra!!!! Då slog de mig, de måste ha varit en flyga så ja fick kväljningar oh spotta ut de snabbt som för o slippa spy hahahaha...va fan kommer ut då?! Jo en j'vla geting!!!! hahahhaaha tur ja inte blev stuckn i munnen !!!


dags o party vidare nu med skåningarna!!!




Peace Out!!!






*M.I.A.* "Wish You Were Here" - Pink Floyd


Kommentarer
Postat av: frida

fan va äckligt... bläää... jag skulle fått panik...

2008-08-10 @ 21:42:33
URL: http://fridayazdany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0