Ånger, mobbare och sällskap

Hahahaha skulel aldrig skrivit de senaste inlägget =P Glömde helt bort att det inte e vänner som läse rmin blogg utan mobbare!!!! =P
De här komme rja få höra för resten av mitt liv men men får väl skylla mig själv som trodde ja hade vänner hehe =P
Så de e med lite ånger det kommer ett inlägg här idag =P


Helgen va himla kulig må ja säga. Festa hos Jossie på fredag med Matte o gänget, sjukt kul. Fast de kom ju ett gäng småbarn som ja hade kul med, dryga mig som fan med dom. DOm va ju så små så dom fatta ju knappt nåt =P hahahahaha skyll er själva, ja har lärt mig för mycket av mig vänner, nej just de dom va ju inte vänner dom va ju mobbare =P hahahahahaha
Sen kom Milla dit helt bara så där hahaha trodde de va hon simone som kom med Matte, så ja va lagom glad när ja gick ner för o öppna =P men blev desto gladare när ja såg att de inte va hon =P

Sen på lördagen blev lite fest hos mig med en massa folk....sjukt jobbiga tjejer va de iaf. SÅ de va väl så där må ja säga, blev roligaer när dom gick trots att vi inte va så många kvar då....men de blev en jävla massa GH3 o sen dog ja i soffan för Gardell snodde sängen min =P

Söndag fotboll med The Boyz in da hood ute på gärdet sen mat o fotboll hos Fredde. Sjukt gott va de iaf =D =D =D =D Har ju knappt ätit ordentligt förra veckan och den här veckan blir ännu värre, nu har ja typ bara makaroner kvar o ni som känner mig vet hur mycket ja älskar de!!! INTE!!!!!!!!! =P men men e man fattig så e man, får nog ta o ransonera ut makaronerna så alla tolv delas ut jämt på hela veckan med lunch o middag =P
Jaja hur som helst så kom Milla o va snäll o körde hem mig för de regna...eller ja hon skulle ju med så =P
Blev äcklig mat, men artig som hon e så åt hon upp sin tallrik ändå utan o säga nåt =P hahahaha Sne vart de tyngstaste filmen Boondock Saints!!!! och chips o cola. Ble väldigt sent men de va det värt. Inte ofta man får fin besök av Mobbarnas VD =P hahahahaha har du nånsin sagt ett snällt ord nån gång?! =P hahahaha

Idag blev de en lugn dag på jobbet, skönt för ja va trött o mådde konstigt. Men nu e ja piggare. SKa snart ner på Gärdet o spela Korpen match!!! KOM O KOLLA!!! =D =D =D =D Börjar 19.15!
Hade planerat o göra 3 mål o få två gula kort men vi får väl se vilka vi möter först =P


Ne nu ska ja röra mig, mor min kommer med bilen nu.


Iveckan ska ja försöka ta mig ner o boka tid till min tatuering =D



Vilka ska med till Thailand?!?!?! Jag har fått i uppdrag av chefen o dra ihop ett Salesteam till Club Lime i Patong och jobba =D 11 000kr i månaden...ja SVENSKA KRONOR.

Hör av er så får ja se om ni e kvalificerade att följa med.




Peace Out!


"In Nomeni Patri
Et Fili
Spiritus Sancti"




*M.I.A.* Hahaha gnäller o har dig så ja inte kan sova =P tur ja ändå skulle stiga upp =P

Kommentarer
Postat av: Frida

Är det bestämt att du ska dit nu eller?!

2008-08-18 @ 16:41:39
URL: http://fridayazdany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0