Torkel VS. Frix

Hahahahaha Torkel =P

De lutar nog åt att de blir dubbel namn, Torkel Frix men mest Frix. Fast ja har nog ännu inte bestämt mig om nåt utav dom. Får se om ja får den först och se hur han e. Han kanske e en Skurt eller Egon. Hmmmm kanske till o med en Rurik eller Ruben.

Igår va de fest. Va lite folk hos mig o förfesta....lite wierda som vanligt men men hade egentligen riktigt tråkigt. Första gången på aslänge som ja inte har kul när ja festar. Alle satt med Emily o prata, Fredde med Jossan (eller vad hon heter), Medde med sitt 16-åriga ragg. Och Affe va bara konstig och Helena va bara blyg men dom försökte iaf hahahaha....Affe berömde allt ja hade, jag lovar att om ja hade tagit upp min osthyvel ur lådan hade han tyckt den va sjukt snygg o cool hahahaha. Och Helena försökte prata iaf, "va fin lägenhet!", "Vad kostar den?", "min e dyr" och sen va de tyst en halvtimme hahahahaha men men inge fel på dom. Not my cup of the så att säga =P

Vidare till krogen gick Fredde med henne o försvann, träffa Milla o gänget. Kom till Pasta. Emily hade gått hem tidigare. Alle satte sig med några tjejer han gick i skolan med o prata gamla minnen o ragga för fullt som vanligt hahaha. Undra hur de gick =P
Jaja Medde satt mest o titta på med Helena och dom sa inte mycket, ja tog mig två öl, spela Jack Vegas sen ledsna ja o gick hem....dra ballen i grus va de va tråkigt ville ju festa mer o så men men inte med de sällskapet som va igår.


Idag blev de fotboll iaf, måste nog sluta röka efter de här paketet =P så nu blir de som förr, dra ner på de till att bara feströka. Men sjukt kul va de och jävlar va ringrostig ja va!!!!


Ne nu ska ja snart dra med Milla till hennes mamma på middag.
Tung har du blivit på GH3!!!!!! va inte länge sen du inte ens kunde röra på lillfingret =P men nu knäcker du ju mig på vissa låtar om ja ska vara ärlig.


Tycker om dig lika mycket som förr bara så du vet ;oP

puss på dig

och hej svejs på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0