Tom

E jag i kroppen. Det e nåt som fattas, nånting som tog en väldigt stor plats!

Har så mycket jag skulle vilja säga men kan inte få ut de i ord. Det finns ju så mycket jag vill säga och göra men de kommer inte ut nåt. Vet inte riktigt vad ja ska skriva heller.
Bästa året i mitt liv skrev ja för ett tag sen att 2008 skulle bli och de va nära eller fram tills nu iaf. Ja fick lägenhet, pengar, massa vänner och träffa Milla....och nu försvann hon. Så nu känns de som allt bara e skit, ja försöker men de går inte. Allt e bara så jobbigt, svårt o hitta glädjen i nåt just nu. Hjärnan går i högvarv hela dagarna och de gör fan inte saken bättre av att man drömmer om henne varenda jävla fitt-natt!!! Och så vaknar man och inser att allt bara va en dröm...igen. Hade gjort vad som helst för att vrida tillbaka klockan o stanna i den tiden. Eller vad som helst för att hon ska komma tillbaka =/

Jag vet inte vad ja ska hitta på, orkar ingenting...va o träna idag iaf men inte försvann tankarna för de. Önskar de fanns nåt ja kunde göra eller säga. Vet inte vart ja ska ta vägen eller hur jag ska göra för att allt ska bli bra. Saknar henne nåt så fruktanvärt iaf, de e nåt jag vet iaf.


Nu har ja sån huvudvärk med och de gör inte saken bättre.


Vill inte vara i den här tiden längre



Vill bara att allt ska vara så som de va för några veckor sen.

Ne ja vet inte...ja vet ingenting längre eller jo jag vet vad jag vill och ha men jag kan inte göra nånting åt de...tror ja.




hyfsat ensam i lördags kan man säga när alla bara drog o lämna mig i lägenheten =/ va väl inte så kul direkt. Hoppas vi kan åtminstone vara vänner igen och umgås som i höstas om vi nu inte kan gå tillbaka.


*Saknar dig*



Tack för allt du ställt upp på Alle!




Peace Out =/ =/ =/ =/


Kommentarer
Postat av: .....

Du verkar va en bra kille...sånna växer inte på träd direkt nu för tiden !

2008-04-21 @ 21:19:56
Postat av: Sagogrynet

Kram snygging

2008-04-21 @ 21:28:02
URL: http://sagogrynet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0