Permobil

Känns de som man skulle vilja ha ibland hahaha =P

Eller fan riktigt så gammal har ja inte hunnit bli...eller?! =P


Va på inertvjuv idag på ett jobb jag helst inte vill ha men får man inget annat så får man väl ta de, bara sommarjobb med förmodligen förlängning.
Sen skulle ja iväg och provjobba på ett annat ställe som ja verkligen vill ha, bra betalt med. Men dom va redan klara för dagen. Lät ju bra att få kunna sluta så tidigt ibland med då =D
Så vi snacka mest o visa mig hur allt funkar och så o hur de går till. Men på fredag så ska ja jobba med dom hela dagen =D =D =D

Lät på dom och chefen ja pratat med som att ja kommer få det och då kommer ja nog få hjullastar-kort med gissa dom på =D alltid bra o ha =P


Vad fan hände igår?! Hur kunde vi förlora när vi hade så många chanser och ledde...jävla klant arsel!!!! Men men nästa gång då kanske hehe

Ne nu har jag lagat mat och Alle va så snäll o diska åt mig medans ja borta på mina bravader =D =D =D =D

Fan va ja hatar o diska fast de inte tar mer än 30 minuter max typ.


Ne nu e de nog dags att äta, kommer ändå inte ihåg vad de va jag skulle skriva. Hade en del tyckte jag men icke tydligen hahahaha =P



Så nu får ni nyfikna själar allt nöja er med de här.

Några till nu som ska komma på Cinco De Mayo!!!
Fan va kul, Stoffe, Adde, Matte, Ola, Annie kanske!!!!! e de några som vet hur man festar så e de Kos-veteraner hehehe nästan så jag e lite rädd för hur de kommer o sluta =P eller kanske inte =P


Fy fan Annie, du va som en räddande liten ängel i söndags, vart en massa mat och chips ju för den lilla hundring du mygla dig till mig utan att ja visste de =D =D =D
Vet inte hur ja ska kunna tacka dig, men ja lär bjuda tillbaka nån gång iaf.
Trodde aldrig du va så lurig att du skulle leta rätt på syrran hahahahha roligt va de. Trodde inte på dig förrens ja ringde syrran o fråga.
Och du har helt rätt, ja hade ALDRIG i hela mitt liv tagit emot som annars!!!


Ne Nicke Nyfiken!!!! nu e de mat innan den bränns =P



ha de bra vänner.


Saknar dig!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Annie

Sötnos! Det var du värd! =)

Jag såg en Permobil senast i förrgår och tänkte "Fan en sån skulle man ha, lätt att jag fixat en släpvagn, så jag kunde köra runt mina kompisar också."

Dax att fixa varsin??

2008-04-17 @ 10:35:15
URL: http://www.veryfishy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0