Oväntat

Hahahaha Alle kom packad som en packåsna till mig och tätt efter kom Medde o Henke =P
Vart lite öl o alla blev tydligen fulla utom jag som bara hann få i mig 3 öl. Iaf så gick vi till Harrys dit Alle inte kom in fö rhan va ör full (oväntat) Men Medde o Henke gick in iaf, fittigt av dom tycker jag men men...följde med Alle tipp Pitchers o satt där tills Fredde kom...rätt skönt o ha sällskap för ja va inte ett dugg full. Alle gick borden runt som vanligt och ragga på allt o alla hahahhahaha.
Sen gick vi fram o tillbaka o vänta på dom andra som skulle komma ut o till slut så kom dom så ja drog hem o Fredde skjutsa hem dom andra.

Imorn ska ja förmodligen iväg o titta på min blivande kattunge....sjukt söt med blåa ögon. Jag vet att du blir förbryllad men jag har ju inte bestämt att ja skulle titta på den förrens ja pratat med dig och innan de så har jag inte kollat om ja har bil men de brukar inte vara några problem....bara att ja åker till mamma o hämtar den så åker hon med pappa hem sen. Vill ju att du ska med o kolla på hon iaf!!!! ;o)

Ne nu ska ja ta mig en till macka och sen sova....ska nog träna imorn om ja inte ska jobba på dan. Men iaf så vet du vad jag gjort ikväll så du vet =D =D =D
Saknar dig som fan...du e fan de bästa som finns i mitt liv nu =D=D=D=D


Ne Oksana jag vet inte vem fan du e.....sökte på din Ip-adress igår och den va i Norrland men tror inte du e därifrån eftersom du vet tydligen lite om mig. Förmodligen har du nåt bredband med sin server i norrland. Men bryr mig inte direkt. Lite lustigt bara att du läser mig blogg hela tiden och kommenterat den mer o mer utan o säga vem du =P
Kul att nån kommenterar den iaf.


Ses imorn antar ja så har de bra ni som e nyfikna =P


Tycker om dig en heeeeeeeel del ;o)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0