Oftare inlägg förut än nu?! =P

De e mycket möjligt att ja skrev oftare när jag inte hade internet än vad jag gör nu när jag har internet. Men har väl inte haft nåt att skriva om eller orken o skriva =P
Ja e mest nyfiken o frustrerad på vem de kan vara som kommenterar min blogg =P


Nu har jag varit sjukt lat i flera dagar efter jobbet. Men idag så har ja iaf börjat diska o så. Får se om jag orkar ta tag o fortsätta sen efter fotbollen.
E på sånt oerhört sjukt jävla dåligt humör idag. Tveksam till att de finns nåt som kan få mig o bli på bra humör idag...inte för att ja brukar låta de gå ut över nån annan som jag pratar med eller så...e fortfarande på grinig o på dåligt humör inombords. Hoppas de blir bättre snart för jag hatar att vara på sånt här humör.

Äh nu vart ja på ännu sämre humör när ja skrev om hur dåligt de va =P

Bäst o sluta innan de bara blir en massa svordomar =P


Saknar dig som fan Milla men imorn så ska vi träna o sen äta god mat och umgås hela kvällen.....Gillar onsdagar för då har jag dig för mig själv hehe



hej svejs

Kommentarer
Postat av: Oksana

Har du någon aning om vem jag är?

2008-04-03 @ 18:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0