JOBB!!!!!!!!!!!!!

E de ingen som har ett jobb till mig?!?!?
Har sökt typ 7 jobb idag, säkert upp i 20 sökta jobb den här månaden men itne fan har ja fått nåt för de =/ Ja tar NÄSTAN vad som helst hehe...haha har sökt allt från betingborrsmontör till kock och lastbilschaffis. Hoppas nån hör av sig snaaaaaaaaart.
Och Cafét lär de nog int ebli nåt av när jag kolla upp ekonomin och alla papper för ja får nog inte ut så stort lån som jag skulle behöva och då blev jag riktigt riktigt ledsen i ögat, hade ju varit en dröm och få dra igång fiket. Man kanske skulle se om man kan dra igång ett pannkakshus i Örebro, tror inte de finns här =P vore askul hehehe. Jaja jag lär nog få drömma vidare och fortsätta vara fattig. Hoppas nån ja känner kan fixa ett jobb åt mig eller nån som känner nån som känner nån eller hur de nu brukar vara.


Vad fan hände Shaaban?!?!?!?!?! Jävla tabbe! men ändå inte =P men 3 mål i baken va fan inge bra....tur att anfallet fixade 5 mål då....5-3 mot Giffarna va skönt och nu e de en enkel match till sen så har vi några hårda nötter o knäcka.

Ne 2 inlägg på en dag hör inte till ovanligheten. Men igår hadej ag nytt rekord i min besökslista...hela 79 besökare!!!!! coolt men inte fan e de nån som kommenterar för de, tråkiga som fan e ni!!!!!!!!!! =P ja förut ni få som gör de lite dååååå o dååååå.


Saknar dig som fan....speciellt idag när ingen har velat hitta på nåt. Då blir man räääääätt rastlös när man vill hitta på nåt men ingen annan varken kan eller vill.


See ya!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Oksana

Hehegh!

OKeoke Nudska vi fixza!2 Jag h ksasluta skriva dåp duj verkar ko,ma tilla til illla mods!
Hämrtra en SCARTCHKABEL! Okeok hödal FRu!!"

2008-04-08 @ 01:36:36
Postat av: frida

nog kan ja skriva här men jag har nog inte så mycke o skriva :) har tränat idag, duktiga jag :)

2008-04-08 @ 14:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0