....

Ingen aning om vad ja ska skriva egentligen men får väl hitta på nåt =P

Igår fråga Frida mig om jag kunde ta hand om Saga i fall nånting skulle hända henne o Hampus nånting. Självklart gör jag de =D Men inget ska ju hända men som hon sa e det skönt o ha sånt klart bara i fall att olyckan e framme.

Va hur trött som helst igår men kunde fan inte somna, så ja sov typ halva dagen och när ja väl skulle iväg o byta däck på bilarna så börja de självklart o regna så de va bara att åka hem igen och laga mat. Sen dess har ja inte gjort nånting. Bara suttit o hållit koll på matchen och ska snart trycka i mig chips o Cola =P

Sen blir de film igen...tror ja eller tv =P har inte riktigt bestämt mig =/


Ne tillbaka till matchen.


hörs sen kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0