down down down

I go! :(


De e tur man har nära o kära ibland. Vet inte alls vad ja ska skriva här längre =/
Kom på en massa förut idag men nu står de helt stilla.


Suttit och myttat i gäng ikväll. Johan kom så åkte vi o handla. Sen hem o laga mat till gänget, blev potatisgratäng, kött o hollandaisesås...sjukt gott blev de. Alle o Henke kom sen, sen titta Pernilla förbi och sa hej en kortis. Hennes karl känner tydligen mig o Alle, vi däremot har ingen aning om vem han e =P
Nu e de bara jag, ALle och Johan kvar, Mustbryggeriet kan man väl säga. Alla ska sova hos mig, ALle ska på intervjuv imorn...kul för han. Och Johan ska jobba.

SÅ de vart iaf lite o läsa för er nyfikna vänner o alla andra.


Nu tror ja att jag vet vem Oksana e...gissar på att de e Peshii!!! =P känns som de iaf, kan de stämma =P






Saknar min andra hälft som faaaan! Wish I could turn back time!!! =/




Peace Out!!!!!!

Kommentarer
Postat av: my

Kram!

2008-04-18 @ 07:06:18
Postat av: frida

Tur du har dina vänner, så du slipper sitta ensam
o va ledsen... Men jag hade ändå viljat vara där... Hoppas du kommer upp en sväng snart...saknar dig! puss puss puss puss

2008-04-18 @ 09:19:42
Postat av: Oksana

Hewhe

Fan vad tid det tog! Bojkottade dig lite!
Trodde du kunde lista ut det när du klämde Norrland/luleå

2008-04-18 @ 22:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0