Soft

Vakna upp idag och råka radera blogg hehe men har fixat den igen, tyvärr så försvann ju alla tidigare inlägg =/

Ganska lugn dag. Vart lite mycket o dricka igår och lite missförstånd typ =/ men de e löst nu...tror ja annars får du säga till.

Gick upp på stan o tänkte köpa mig en julklappa till mig själv men de va inge roligt att gå in o ut i affärer ensam, Alle sov o svara inte, Johan kunde inte komma in till stan och alla andra va upptagna =/ så ja tog mig en promenad runt på stan o ner till Wadköping för mig själv o filosofera lite :D va ganska skönt faktiskt. Tog en SnickersCoffe på stället ja aldrig vet vad de heter hahaha på Kompassen iaf ;oP Sjukt gott!!!! Den måste nog alla testa, t om Alle tyckte de va gott o dricker de fast han hatar kaffe! =D Jaja gick hem sen och ska ta mig en dusch och se på hockey tills ja får fint besök av Milla o Harry Potter =D ska bli riktigt skönt, gillar dig! ;o)

Ne som sagt nu e de duschen som gäller eller ja efter liiite tvtittande ;oP


Du e härlig Milla! Jag tycker faktiskt om dig så du vet ;o) hihi

hej hopp gummisnopp! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0