Framme med glädje o saknad

Nu va man framme i Luleå efter en lååååång bilresa som va hyfsad trång! =/

Men i bilen så satt ja o tippa på travet i mobilen....och vet ni vad?!?!?!? Ja fick ALLA rätt!!!!!!!!!!!!!!

JAG VANN 72 000kr!!!!!!



Så nu ska vi iväg o köpa lite julklappar. Och när ja kommer hem så kan ni ge er på att de e fest!!! :D
Och så har ja fått träffa lilla Saga med :D :D :D

De va glädjen. :D

Men så saknar ja faktiskt att va hemma ;o) ALLA jag kände va ute o festa igår, de märktes på mobilen hahaha Jag ville med vara där då =/ villeju träffa dig o festa men när ja kommer hem så skiter ja i att du inte vill bli bjuden och så för när ja kommer hem ska min vinst firas och jag VILL att du ska vara med då!!! Bara så du vet ;)


Ne nu ska ja på toan sen ska vi åka o handla lite julklappar o mat :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0