Annandagen

Vad har hänt idag då?!

Kan kanske börja med Juldagen så man hänger med om ni nu bryr er =P

Åkte till Payman och skulle festa men vi kände ganska fort att vi inte alls va på sånt festar humör och tog de ganska lugnt och drog till O'Learys och drack öl o spela Jack Vegas o Black Jack, gick ganska bra för mig iaf =P

Åkte hem tidigt, typ vid 01.00. Gick en bit för o komma hem men de va skönt, tog mig en macka o mjölk innan ja somna och messa typ hela natten med Milla ;oP tills hon sluta svara ett tag så somna ja äntligen men vakna ganska fort igen när Hamsup kom hem från jobbet och med en otrolig magkramp....sjuuuuuukt ont gjorde de men som tur va så va Milla på väg hem och underhöll mig när ja inte kunde somna om igen. Fast Frida o Hamsup va ju vakna med en liiiten stund. Men vi höll på med mobilen till 06.00 på morgonen hahahaha sen somna ja utan magvärk. Upp på morgonen och iväg till stan och handla lite, köpt julklappar till Hamsup för drygt 1700kr typ och ett spel till Frida så hon har nåt o göra om dagarna =D hitta inge till mig själv men ja köper mina saker i Örebro där ja vet vart alla affärer ligger som ja handlar på och har hunnit fått mina stålar =D hehe.
Sen bar de av hemåt och tog de lugnt, kolla på tv o åt middag och inge mer.

Imorn blir de stan igen och sen på kvällen blir de Relaxavdelningen =D så sjukt skönt. Har hyrt hela Relaxen till oss själva med pool, bastu, bubbelpool och viloplats och mat....haha blir kul o se 10 pers med ansiktsmask gå omkring där hahaha från småbarn till vuxna =D skönt sak de bli iaf.


Ne nu har ja hälsat mamma från "skorna" hahahahahahahahahahhahahhaha hon hälsa tillbaka =P


nu vet ja inte vad jag ska skriva mer =P hahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0